domingo, 22 de noviembre de 2015

Lenguas cooficiales en España: gallego

Os dejo una estrofa de un poema de Rosalía de Castro incluido en Cantares galegos (1862) donde podéis apreciar algunos rasgos propios de esta lengua:

Nada me distrai, Rosiña,
da pena que por ti siento.
De día como de noite
este meu corazonciño
contigo decote fala,
porque eu falar ben o sinto,
un falar tan amoroso
que me estremezo de oílo.
¡Ai!, que estrañeza me causa
e soidás e martirio,
pois así cal el che fala,
quixera falar contigo,
cal outros tempos dichosos
dos nosos amores finos.

Podéis encontrar más poemas en Cervantes Virtual
Y si tenéis dificultades con alguna palabra, podéis consultar el Diccionario del Instituto Da Lengua Galega.


Estatua de Castelao en Pontevedra.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario